+ Reply to Thread
Results 1 to 11 of 11

Thread: Women May Not Wanna See This Vid.

  1. #1
    Super Moderator Pope Bitterz D'Alomo's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Asamankese,Japan
    Posts
    7,539

    Default Women May Not Wanna See This Vid.

    Beware lest you lose the substance by grasping at the shadow. ~Aesop

    Ignorance can be educated,drunkenness sobered,craziness medicated but there is no cure for STUPIDITY


  2. #2

    Default

    Nkwasiafo)......wayi mo nyinaa ye nyinsen mo bosome nkron.......... u sure your mama's carried you for 9months?

    aaarrrrrgggghhhhh assholes.......dumbass

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by CuTiEbABy View Post
    Nkwasiafo)......wayi mo nyinaa ye nyinsen mo bosome nkron.......... u sure your mama's carried you for 9months?

    aaarrrrrgggghhhhh assholes.......dumbass
    lolol .... so u allowed that video to get ur ashikisha pioto all in a twist???? lololol

    u paa lolololololol
    statistics are what other people have chosen to make real.

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by Quophi Aletse View Post
    lolol .... so u allowed that video to get ur ashikisha pioto all in a twist???? lololol

    u paa lolololololol
    Quophi even you with all your "yeye" did not get me all in atwist.....u think these nincompoops can do so?

    u paaa.......looooooooooool

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by CuTiEbABy View Post
    Quophi even you with all your "yeye" did not get me all in atwist.....u think these nincompoops can do so?

    u paaa.......looooooooooool
    mede3 kyer3 na min sen ........ wetin yeye ... lol
    statistics are what other people have chosen to make real.

  6. #6
    Bipolar Neo's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    5,583

    Default

    Quote Originally Posted by CuTiEbABy View Post
    Nkwasiafo)......wayi mo nyinaa ye nyinsen mo bosome nkron.......... u sure your mama's carried you for 9months?

    aaarrrrrgggghhhhh assholes.......dumbass
    Lol eii cutie. Wano yeya paa. I think they are on drugs or something.

  7. #7
    Super Moderator Pope Bitterz D'Alomo's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Asamankese,Japan
    Posts
    7,539

    Default

    Somebody is going to pop a vessel over this video. Don't say i didn't warn you. Still perched on my stoop enjoying the view whiles chomping on my beef jerky.
    Beware lest you lose the substance by grasping at the shadow. ~Aesop

    Ignorance can be educated,drunkenness sobered,craziness medicated but there is no cure for STUPIDITY


  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by Quophi Aletse View Post
    mede3 kyer3 na min sen ........ wetin yeye ... lol
    Quophi...s3 me fi woa na 3b3 y3 wo d3....s3 wate...fri me so ko na me hw3 ade3.................looooooooooool

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by Neo View Post
    Lol eii cutie. Wano yeya paa. I think they are on drugs or something.
    hahahahahaha Neo....hmmmm s3 me y3 akyem ni ba enti woa wo hw3 a...........bro nooo they are not on drugs, they are just dumb and stupid that's all.

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by Pope Bitterz D'Alomo View Post
    Somebody is going to pop a vessel over this video. Don't say i didn't warn you. Still perched on my stoop enjoying the view whiles chomping on my beef jerky.
    Pope, now its beef jerky you are chomping on...hmmm what happened to the chewing stick?

  11. #11

    Default

    how doomed is this. I ain't mad, some *****' will adore these brothas someday

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •